"just idag är jag svag"


Hela min kropp är som ett kokat spaghetti idag. Trött, slö å seg. Kände att jag redan imorse vaknade på fel sida, inte den aggresiva sidan, utan på den svaga å trötta sidan. Varit ledig i 2 dagar, å haft det helt underbart i solen med bra fölk, men jobbdagen idag blev då lidande. Man latar till sig fort alltså... Varit hemma i ca 30 min, å min käre far har grillat så snart blir det mat. Kan behöva en riktigt blodig biff nu kanske !?

Idag är det höst !! Å nu, nu tror jag det är helt slut på sommaren... =( Tajmade iaf in två fina å soliga dagar att vara ledig på, å jag känner mej nöjd med det. 4 arbetsdagar kvar nu, sen 1,5 veckors semester innan jag börjar ett nytt kapitel i mitt liv, i en ny stad. Vill du vara med i det kapitlet också så får du gärna hojta till !! Jag vill att du ska med...

Under helgen finner ni mej på Konsum i Munket, från öppning till stängning, både lördag å söndag. Puh.
Mat här.


Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande! vart tar du vägen nu? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback