Hallberg sadlar om å drar till Götet


Nu sitter jag framför datorn på örnvägen. Har tusen saker att göra, å jag ska alldeles snart börja, måste bara få lite mer energi. Vet liksom inte riktigt vart jag ska börja än...!?
Vill ni veta vad jag ska göra ? Jo, jag ska ju dra igång å flytta igen. Ut å rota i kartongerna å se vad jag ska ha med, å packa ner det. Sen ska de övriga kartongerna ner till Hea. Upp till farmor å farfar å plocka ur alla mina grejer där, å sen ska även de ner till Hea. Kan faktiskt va bra att ha alla grejer på ett å samma ställe. Å syrrans vind är ju inte liiiite stor, utan den är stooor !!
Sen ska kläder sorteras å packas ner, höst- å vinterkläder skall hittas å bla bla bla. Detta kan nog ta ett tag skulle jag tro. Jag är inte snabb inte, men jag gör det noga !!

Om 1 vecka börjar jag skolan igen !! Har inte riktigt fattat det än, för sommaren har gått så otroligt fort. Men nu ska Hallberg sadla om minsann, och jag tror å hoppas på att det kommer bli toppen.
Å på lördag går flytten mot GÖTEBORG !!

 
Cityråttan å jag på bröllopsfesten i lördas =) Tack för en toppenfest Lis å Andy !!!

Å en sak till, imorn ska jag äntligen på återbesök till ortopeden. Lite spänd, det är jag nog ändå. Ska bli intressant å höra vad läkaren säger. Å nej, jag har inte kört rehabiliteringen prickfritt... Men nu är frågan; blir det en korsbandsoperation eller inte !? Ska jag få spela nå mer innebandy, eller har Karin gjort sitt !?

Nej, hopp ut i lådorna.
Tjippåhejj


Kommentarer
Postat av: Jennie

Längtar tills du kommer hit!!!! Va händer till helgen? PUSS

2011-08-16 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback