spööökhus


Det luktar gammal mögelost i vår korridor, hissdörren har blivit riktigt seg å ytterdörren gick inte i lås igår... Vi bor i ett spökhus !! Hur i all sin dar kunde det ligga en död man i en lägenhet på vår våning ? Hur kunde han ligga där död i 2,5 år utan att någon saknade honom ? Stanken som sprider sig på vår våning efter att de fann honom och har tömt lägenheten är riktigt vidrig, men det allra hemskaste, och mest tragiska, är att ingen har saknat honom på 2,5 år !? Kanske var han en elak man, som ingen ville ha kontakt med... Men 2,5 år utan att bli anmäld saknad !? Han hade tydligen inte någon...

Men jag har många, å jag älskar er alla !! Tack för att ni finns här för mej <3

Selma å jag har hängt idag. Vi har försökt piffa till i mitt rum lite. Nya ljus, nya gardiner å nya sängkläder. Efter att jag nu vant mej vid bekvämligheten att ha eget rum, drömmer jag nu vidare om ett eget boende där jag kan fixa och inreda bäst jag vill !! Å så drömmer jag självklart om en storvinst. Å då börjar jag med en resa till New York, å sen till Thailand var det tänkt =) Keep on dreaming...

Nu blir det kvällsmat i Atlasgården aka spökhuset.

puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Läskigt med den döda mannen. I ert hus alltså?



Angående andra stycket...Såna drömmar får en att må bra :)

Postat av: Magdalena

Fan va läskigt!! Och äckligt med liklukt.. Men helt sjukt att det gått så lång tid, han måste ju ha blivit typ mumifierad..



Ska vi göra en deal? Om jag vinner följer du med mej, om du vinner följer jag med dej, ok?! :-)



2010-11-11 @ 11:30:57
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback