när man väl vinner, så vinner man ändå inte !?


ÄNTLIGEN fredag !! Å ikväll blir det fredagskoooos.
Hade velat grilla med sötIselin å co i afta, men de kör ju igång så tidigt, så jag hinner nog inte... Kanske får det lite senare ikväll bli invigning av biltemagrillen på finnmarkgata !?

Dock gick jag på en nitlott nu som tål att diskuteras om det är rätt eller fel !? Var med i en tävling på Bik Bok här om dagen; Man skulle handla för en viss summa, fick en goodiebag med ett nr på, å sen skulle ett nummer dras och den som vann skulle få 1000 spänn att handla för på Bik Bok. Å ja, JAG VANN !! Men fick jag priset då ? Nej, det gick vidare till nån annan... För de hade ringt mej, i tisdas, mitt på dagen när jag hade undervisning med mina elever. Kunde självklart inte svara då, å jag glömde att kolla upp det missade numret å ringa upp dom, så de drog ett nytt nr... =( Hade det inte varit lite mer rättvist om de hade ringt en gång till, efter arbetsdagens slut, runt 17 kanske, för de har ju ändå öppet till kl 20-21 !?
Ah ja, man vinner ju inte så ofta, men när man väl vinner, så vinner man ändå inte. Flaks ? Ikke. Surt !! Men det som är det komiska är att jag nästan kände på mej att jag skulle vinna, fick ju nr 83 på goodiebagen... Men nej, BOJKOTTA Bik Bok !!

Annars skiner solen nu iaf. Är en finväderdag idag, dock blåser det fortfarande alldeles för kallt.
Jag tackar den som tackas kan för att det är helg igen, då jag jobbat hårt som en tok denna vecka. Snart är det sommarlov för ungarna, å för mej, å det är alltid lika mycket att göra på slutet.
Min helg är än så länge planlös, å det är lite gött. Hoppas på en toppenhelg, å hoppas ni också får en sån =)


       

Tjippåhej <3


Kommentarer
Postat av: Jemp

Miss u!!!!

2010-05-08 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback