sjuk igen, igen å igeeeeeeen =(


Jahapp,, då var man sjuk igen... IGEN IGEN Å IGEN !! Räcker det nån gång eller ?! På söndakväll började halsen att klia, å sen har det bara gått utför... Knappt någon röst alls, lite feber å jävla gröthosta. Vore ju iaf lite kul att bli frisk mellan sjukdomarna,, men ikke. Vi kör allt i ett.

Men jobbar, det gör jag. Man kan väl inte direkt sjukskriva sig första veckan på ett nytt jobb !? Nä, det går ikke an. Puh,, många namn att lära sig, men jag tror nog inte ens det kommer gå... Undervisar drygt 300 elever å har säkert 150 anställda runt mej varje dag !! Jag kan inte ens mitt eget namn längre tror jag. hehe. Då är det mycke minsann !! 

Börjar bli jobbigt att läsa alla fina kommentarer jag får på bloggen faktiskt.
INTE,, nu får ni skärpa er !! Skriv te mäh.

SötHolta hämtade mej vid jobbet idag. Vi tog vägen förbi Adidas outlet å shoppade loss lite. En lagkompis kille jobbar ju där, så vi fick ju lite extra rabatt också. Fiint. Lyckades få med mej lite smått å gott...

Igår var det jobbigt faktiskt. Saknade många, febertopparna hjälpte nog till. Men mina älskade råttor fyllde ju 3 respektive 5 år igår - Elin å Juni. Men efter slutspelet kommer jag hem till er...

   

Nä, nu får det snart bli en klippning också. "Du ser fördjävlig ut", som Köping-Tobbe skulle ha sagt om han såg mej. Kanske skall jag börja blonda mitt hår igen också !? Vad tycker ni ?

 

Duschen nu, sen kryper Karin Hallberg in under täcket.    


Kommentarer
Postat av: Jennie

Saknar dig gumman! å du är finast oavsett hårfärg <3 puss

2010-03-03 @ 22:27:31
Postat av: Anonym

Syntes du skal farge håret blondt jeg, selv om du er pen med begge hårfargene :)



Lykke til mot Sveiva, skal prøve å få sett en kamp eller to.

2010-03-03 @ 23:31:45
Postat av: Anna

Vilängtar efter dig oxå...

2010-03-04 @ 19:30:18
Postat av: Ägget

Som Jempis skrev "Du är finast oavsett hårfärg"!! Kanske kan va skönt me blondt i sommar så du inte behöver färga så ofta?! Saknar dej stjärnan <3

2010-03-06 @ 09:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback