1-0 i matcher =)


Idag skulle jag ha en fin dag för mej själv tänkte jag. Fixa lite här hemma med plock å jobb, å sen gå ut å gå. En runda på stan typ, men det REGNAR !! Jag gillört inte. Visserligen tar ju regnet bort snön, men jag ser hellre att solen smälter bort den !! Men nu får jag ju inte välja, så vi får se vad jag gör med denna dag !?

YES, vi vann igår !! Med 4-2 fick Sveiva se sig besegrade. Var en riktig kämpamatch. Kul å se. Deras keeper räddade dom dock från större siffrorna. Imorn kör vi igen brudar !! "Jättebra". ;-)

Sveiva  - Holmlia    Lør 20/3-10 kl.1600 Stovnerhallen



Å imorn kommer några fina ända från Sverige för att hejja på oss; mamma, pappa, syster å Elin !! Mina sötnötter, mina största fans =) Dock är det bara en dagstur, men snart är det påsk å då åker jag hem till dom en sväng.

Men som sagt, jag blev tydligen ledig tors å fre denna vecka. Inget jag hade räknat med direkt. Lärarna skulle iväg på seminarie å övernattning för att planera nästa läsår, å jag slapp tydligen bli med. Snopet å lite rart, men jag klagar ju inte så...

Insåg här om dagen va lätt, spännande å farligt kul det är att köpa saker på tradera. haha. Så jag "vann" visst ett par söta "supertjejiga" converse. =)
Klicka för att stänga fönstret

Ikväll pratade Iselin om att det skulle bli lönningspils hemma hos henne. Ingen pils för mej iaf såklart, men trevligt att åka dit å umgås lite med mina gamla saknade kollegor.

Nej, en macka blir nu, sen ska jag gå ner med lite grejer till källarförrådet. Å kanske trotsar jag regnet å tar en vända på stan trots allt !? Blir ju trött av att bara sitta hemma...

Tjippåhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback