Rally


Nu jävlar är jag färdig med alla betyg. Har stressat å inte haft en lugn stund på hela dagen, men ändå är jag inte trött än. Imorn kanske !? Kom iaf hem från jobbet för 1 timme sen, så man kan säga att det blev liiite övertid idag. Men då är det iaf Karin Hallberg som med gott samvete kör några halvdagar resten av vecka =) Så länge man inte har några elever så...

Förra veckan var fan tung,, kroppen levde ett eget liv, eller det kändes snarare som den inte levde alls. Fick iaf en riktigt fin avslutning på veckan. Helgen som gick var toppen. Precis vad jag behövde. GroggOpen !? Raj raj, mjau mjau. =) Bilder kommer en annan dag.

Nu är det 9 arbetsdagar kvar till sommarlov !! Hur fiiint är inte det då !? Nedräkningen har börjat... Sen satsar vi på en underbar sommar =)

Nej, nu är det fasen snart natta för KH.
Sweet dreams !! <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Kommer du vara i Karlstad i sommar?

2010-06-11 @ 10:24:28
Postat av: Karin

Ja, jag kommer nog vara lite överallt i sommar. Men en hel del i Kstad skulle jag tro =)

2010-06-13 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback