OSLO Liiive


Vem orkar blogga när det finns så mycket annat fint man kan göra !? Hela förra veckan var jag väl iofs utan dator också, men hur bra var inte den veckan då !? =) Underbar. Världens bästa vänner har jag, å med några av dem avnjöt jag några riktigt fina dagar i solen. Mesta tiden vid Gapern. Sen blev det utgång på onsdag. Skulle nog nästan kunna säga att det kalaset känns i kroppen än. hehe.

I fredas bar det av till Oslo igen, å där befinner jag mej nu. Oslo Live fick besök av oss på fredag och de skötte sig mycket bra. Johnossi var kungar, solen sken å vi kunde dansa hur mycket vi ville rätt framför scenen. Sen kom KENT, regnet å en jävla massa folk. Därför ger jag nog ett extra plus till Johnossi =)



   

Imorn tar swebus mej till Värmland igen. Jag, mamma å syrran ska på Brolle imorn kväll. Sen räknar jag med en myshelg, å på måndag blir jag med mina älskade ägg till Sthlm å stannar i några dagar. De säger ju att det är där solen befinner sig nu !?

Nej, nu ska jag kolla färdigt på en film som jag inte hann se klart på igår kväll, sen bär det av igen...

Ha det folkens =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback