dött Norge


Jag tycker mej minnas att jag en gång i tiden var pigg !? Älskade att hitta på saker, gå på fest, släppa loss... Tröttheten som nu tagit över min kropp är inte okej. Soffpotatis är mitt nya namn. Å Holta, hon är likadan hon. hehe. Ännu en dag ligger hon vid sidan av mej i soffan å sover som en stock,, sötnöten min.
Match på torsdag och match idag. Två vinster å därmed 4 fina poäng. Kanske gör det en lite tröttare med massa matcher, å jag som aldrig aldrig verkar vilja bli frisk !!! Sinni är jag på det. Men matcherna spelade jag, å skapligt gick det väl. Det blev bl.a. ett straffmål.



Bra rumpa !? ;-)

Imorn är det söndag igen, vilket betyder "dött Norge". Jag har fortfarande inte accepterat att ALLT är stängt på söndagar, å jag kommer troligtvis aldrig göra det heller.

Nä, hänga en tvätt vore nåt nu kanske, sen sängen. Natta !!


Kommentarer
Postat av: lillbf

bra rumpa svar: JA :)

2010-01-18 @ 13:40:10
Postat av: Syster

<3

2010-01-18 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback