hejja sverige


Gokväll folkens !! Ett raskt inlägg innan jag somnar till.
Imorn är näst sista dagen på Ekeberg då. Å jo, det känns lite sorgligt. Ganska mycke faktiskt. Föräldrarna är så söta å snälla... Jag kommer sakna alla. Ja, det kommer jag.
Imorn skall vi iaf ha kino-kväll på jobbet när alla slutat, med pizza, browniekaka, popcorn och Avatar. De är sötnötter de där jag jobbar med.

Efter träningen ikväll, som förövrigt va ganska kul för en gångs skull, har jag förberett lite fyllning till en smörgåstårta som mina kära norskar skall få sätta tänderna i på fredag. Specialbeställning från Kim =) Hoppas bara den kommer smaka gott också. Det är min "göraegensmårgåstårtaoskuld" som tas nu ju ;-)

Gött att swe tog ett guld till ikväll då. Ibland är de allt riktigt bra de där. På jobbet var de säkra på ett nytt norskt guld ikväll, men ikke !! =) Lotte kan nog bli lite lätt besviken också... hehe. Skadelglädje, blandad med riktig glädje såklart, är ju den bästa !!

Nä, sova blir. Kl 6 t möran är det ju hockey igen. Hinner väl med 2 perioder innan jobb iaf. Fiiint.  
Gonatt å hejja Sverige !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback