roadtrips


Tisdag idag å jag tittar på "Ung å bortskämd" på svtplay. Lite blåsta de är ibland då. hehe.
Men jag har hosta, ont i halsen med värk som går upp i öronen å massa snuva... Tycker nog minsann att det kan ta å försvinna nångång. Funderar nästan på om man skulle gå å kolla halsen !?

Det blev en roadtrip helgen som var. Besökte Gekås Ullared och Lisebergs julmarknad. Ullared var KING, å K å jag lyckades fylla två kundvagnar proppfulla. Å då menar jag proppfulla =) T.o.m. överfulla !! Tusen påsar blev med hem, men när man packat upp dom blev det inte så mycket kvar ändå !? hehe



   

Liseberg var såhär fint iaf !! Spelade bort massa pengar på chokladhjulen också, å i vanlig ordning vann jag inget. Men vissa av oss lyckades iaf vinna massa chipspåsar å stjärnvinst på Anton Berg-hjulet ;-) 

Igår bakade jag lussekatter. Goda blev de =) Senare på kvällen slog jag även till med ett pepparkakshus också. Tror det blev ett av de finare jag gjort, men jag ska utvecklas i pepparkakshusbakningen å pyntningen, så nästa år får ni se ändå finare hus.



Här är gårdagens pepparkakshus. Glömde dock skorstenen, så jag fick sätta dit ett hjärta ist. hihi. Men det är inte klart än då. Det skall pyntas med bomull på brickan, gubbarna ska nog få ansikten å sen ska det pudras med florsocker. Då blir det bra tror jag =)

Nu snöar det massa i Oslo. Mysigt.
I afton blir det en roadtrip till. Ner till Sandefjord, färjan över till Strömstad å sen tillbaka till Oslo =)

Tjippåhej


Kommentarer
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-18 @ 00:09:04
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback