Fan, jul är över !?


Just nu fick ja känslan - "Fan, jul är över" !! Å det vill jag inte riktigt att den ska va... Jag vill fortsätta pyssla med klappar, baka julgodis, se på granen när den lyser så fint... Dock barrar granen för jäkla mycke, å katten springer runt med pälsen full av barr. Men jag vill att adventsstjärnan ska hänga kvar i fönstret i mitt rum ett bra tag efter att jag kommit hem tillbaka till Oslo. Men känner jag mej själv rätt så vill jag ändå ha bort julen fort när den väl är över, för då vill jag ha sommar !! Lite väl optimistisk där kanske... =)
Men men,, nyår snart. Å det nya året ska firas in i Oslo tillsammans med de allra bästa vänner man kan ha <3

Idag har jag pysslat med mina "plankprojekt", sen var underbara Håkis här å hälsade på. Å kvällen har spenderats på Munkåsen, för där var det spelkväll - "Kaffe någon? Karin" =) Kuckelikuuuu...

Nej, kattlådan skall rensas, sen är det natta för Karin H. 07.15 tar pappis volvo mej å Håkis till Kstad. Fått tid hos en sjukgymnast som förhoppningsvis ska vara ganska bra. Kan han hockeyspelare, bandyspelare å friidrottare så får man väl hoppas att han kan med gamla avdankade innebandyspelare också. Hoppas iaf på att han kan säga vad som felar mitt knä, om det är menisken !? Å isf skicka iväg mej på MR.
Å den som vill luncha med två ägg imorn hör bara av sej !! Varsågoda.



Elin å morfar åkter skridskor häromdagen.
Stelbenta jag agerade mental tränare och fotograf. Hon är för söt min råtta.

Nattaaaaaaaa !!


Kommentarer
Postat av: Jempa

Jaaag vill luncha med er! Kom till götet på en lunch vetja ;)

PUSS

2010-12-28 @ 14:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback