en måndag varje vecka


Kæra måndag igen... Lite tjatigt kanske, før vem tycker inte detta, men helgerna går ju alldeles føøør fort !! Var iaf en toppenhelg i Karlstad med ælskade mænniskor. Mycke innebandy, fest å hæng med de bæsta !! Lortens landslagsdebut var strålande. Hon ær kung hon,, mitt ægg. Sverige vann såklart. Bjuder på en bild från nwt.se.



Så dåligt som jag sov inatt kan jag væl næstan sæga att jag aldrig førr har gjort. Tog evigheter innan jag væl somnade, å nær mina grøna æntligen åkte igen drømde jag værre æn någonsin. Vaknade å var alldels kallsvettig, somnade igen, drømde igen, vaknade igen... Å så fortsatte det hela natten !! Trøtt idag. Men nu har jag iaf suttit hær på Bjørnholt å rættat prov ett antal timmar å det ær det jag kommer gøra idag. Længtar till dagens enda lektion kl 14.30, å sen får jag åka heeeem å lægga mej i soffan.

Funderar dagligen på framtiden å blir inte alls klokare. Længtar mycket efter tryggheten, en trygghet som jag bara sjælv kan finna... Trivs i Norge, det gør jag, men sjælvklart saknar jag många dær hemma, och några ægg dær borta =) Min plan har ju inte varit att stanna i Norge forever så att sæga, men då måste man ju veta att man har "något" att komma hem till !! Vissa vill jag alltid ha vid min sida, næra næra, å jag hoppas innerligt att det snart blir så igen. Vart det æn blir !! <3 

Nej, rætta prov var det... gaaaah.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi vill ha dig närmare...<3

2010-04-26 @ 21:13:49
Postat av: Mini

Hej kakan!!! Tack för helgen, det var grymt kul - som vanligt när brudsen umgås ;) hihi. Du, har du annat mobil nummer i norge? Är det hoff.. något på fredag? så du kommer hem igen då :D jippie!!!! Pösskram vännen!!!

2010-04-27 @ 13:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback