bada i vassen !? =/


Ny vecka, ny inställning !? Yes, jag skall bli mer hälsosam, ostepop skall inte längre få styra min dag =/ Vill ju inte bada i vassen till sommaren så då är det bara att ta tag i det. Jag börjar lugnt å metodiskt med att stryka ALL godis, chippa å dippa, ostepop å sötdricka från mitt vardagsintag. Det där med att lyckas göra bra lunchlådor å ta med till jobbet varje dag får kanske bli nästa veckas uppgift. Å hur kommer nu detta gå !? Stötta mej gärna. =) Å jag läste nånstans idag att sockerberoende är kroniskt, man kan inte bli av med det, men man kan "behandla" det !? Bort med allt äckelsocker,, jag ska bara äta bär framöver !! Hmn...

Trött som en bäver är jag också. Holta friterar lök i köket. Kanske inte skall ingå i min "nyttiga" kost,, men hon har kul därute iaf !! haha. Hon friterar i straköl !? =)
Jag vill göra mer slingor i håret,, Fröken Holt skulle hjälpa mej, men jag orkar inte idag. Kanske svänger förbi frisören imorn !? En billigare än sist då förstås. =S Det spörs. Nu måste jag bränna cirkelträningsskiva å fixa allt inför morgondagens lektioner. Idag har jag bara suttit på jobbet å rättat prov mellan 8 och 14.20.
Å nu kom Holta med en friterad äppelbit. Gott ja,, nyttigt !?

Jag har insett att mitt shoppingberoende växer enormt mycke under våren. Det kommer i takt med solen. Inte så bra, så nu måste jag vila lite... Köpte iaf snyggaste partyskorna förra helgen, å igår köpte jag ett par coola rutiga Björn Borg-skor. Borg-skorna finner jag ingen bild på, så det får ni klara er utan nö.

Sandalette
Önskar att converse.com kunde skicka skor till Sverige/Norge. Man kan ju designa sina egna där,, å hur coolt vore det inte att ha sina alldeles alldeles "egna" då !?

Helgen spenderades som sagt i Munket med mina kära släktingar. Lugnt å fint var det, dock lite för lite sol. Men tänker jag efter så hade jag inte hunnit spendera så mycke tid med solen ändå. Helgen går fort,, för fort !!
Å som sagt blir det Värmlandshäng nästa helg igen. Då kommer jag få träffa alla söta vänner, från alla håll å kanter. Känns bra, å jag ser fram emot det.

Nej,, jobb jobb.
Kanske bjuder på lite bilder sen !? Eller en annan dag... =)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback