gulerot !?


Folkens,, jag har färgat mej. Ser numera ut som en gulerot. Är det okej eller !? Som ni förstår så bjuder jag självklart INTE på en bild !! Men tänkt er en morot med briller så har ni mej där =) Nja, så illa är det väl kanske inte... Jag närmar mej det ljusa hållet iaf, men alldeles för mycke röda pigment kvar än... Kanske ska testa silvershampoo eller gråmoussen !? Va säger du Pillan ?

Blev jag överkörd av T-banan idag eller vad hände med mej !? Känns som någon kastat en jävligt tung medicinboll i bröstkorgen på mej om inte annat. Ont i hjärtat... Blää. Ryck upp mej nu !!
Holta dammsuger å jag hjälper inte ens till lite,, men jag orkar verkligen inte. Jag är ju chef över snabeldraken i vanliga fall. Å nu har hon problem där ute,, en påse sitter fast i snabeln.
Nu ropar sockerpajen att hon förstört Vampyren !! haha. Jag får hjälpa henne...

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback