kom tillbaka !!


Juni ligger bredvid mej i soffan och visar sin kärlek,, Hon är tillbaka på stinsgatan med alla hårbollar. Hon kom igår och var efterlängtad.

Helgen som gick var inte fin. Inte alls. Sjudjävla stryk båda matcherna,, Men stöniga som vi är så tar vi nya tag. Dock behöver nåt göras. Men det kommer aldrig göras...

Nu har typ halva tiden gått ! Snart är han hemma igen... Det gillar vi.
Gissar att denna vecka kommer gå fort då den är fullbokad,, å sen är det bara en ynka vecka kvar !! Dock saknar jag riktigt mycke...
För att berätta lite vad som händer denna vecka;
idag - jobb o. trän
imorn  - jobb, tvätt o. årets derbymatch i Tingvalla(herr KIBF - Skoghall)
torsdag - jobb, trän o. mat o. kvällsmys hos Fia m. familj
fredag - jobb o. lite olika förslag till kvällsaktivitet
lördag  - seriens viktigaste match. hemmaplan kl 13.30 o. säkert kvällsmys efter
söndag - ännu en viktig match på hemmaplan. samma tid, samma plats !!
Sen är det måndag och inte alldeles för länge kvar tills måndan därpå =) 

Nu blir det smörgås innan jag ska tillbaka till mitt andra hem - Tingvallahallarna.
tjippåhej

Kommentarer
Postat av: Magda

gumman!! är det nåt du glömt att berätta för mej,,,? jag vill veta allt ju,,

Postat av: daniel

grattis till segern i helgens ena match ! :D

2009-01-18 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback