långa dagar - men bra dagar


Gårdagen var en av den längsta dagarna på länge. Denna dag går också till historien som en av de längsta någonsin tror jag minsann. Dock har det varit två fina dagar, bortsett från mitt vanliga grubblande.
Igår skämde jag bort mej själv totalt med både lunch och middag på stan, och även fika. Sen drog jag till med världens största godispåse att ha med på bio - Wallanders nya. Så igår var jag ingen Spara direkt,, Men Slösa däremot.

Idag har jag varit på Leklandet tillsammans med mina barn - Sandra, Anna å Staffan. Okej, Anna och Staffan hade med sina barn också =) Men kul var det, och alla "vuxna" åkte fritt fall, förutom jag som lekte mogen och passade de riktiga barnen.

Imorn är det dags för hemmamatch mot Falun. Var sagt att jag skulle av forward och jag var ganska glad för det, men sjukdomar har gjort att jag får vara back ändå... Ah ja,, det får gå. Västerås vann iaf över Engelholm idag vilket gör att vi har 5 poäng mer än de som ligger under oss. Fiint.  

Nu ligger Lorten och jag i soffan hos Staffan å väntar på att han ska få lillen att sova. Tänkte kolla på Revolutionary Road sen...

Jag är nöjd =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Bästa syster o moster!

2009-02-01 @ 10:31:39
Postat av: Malin Håkansson

Tur att ni vann =) De va nog bara för att jag va där. hihi

Postat av: Anonym

Ja Malin,, Du får helt enkelt komma på fler matcher !! =)

2009-02-02 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback