det är meningen !!


Ikväll har jag gjort första träningen på 1 vecka, och jag känner mej helt plötsligt avslappnad. Jag behövde tydligen röra på mej för att komma in i den vanliga rytmen igen. Dock gick väl träningen inte sådär jättebra, och jag får inte vara forward till helgen heller, men annars så. 2 matcher till helgen förresten. Rönnby borta på lördag å Huddinge hemma på söndag. Hade räckt med söndagsmatchen,, men va fasen...

Igår klippte jag mej. Lite kortare, å lite lite annorlunda, men bra tror jag minsann. ;-)
Håkis å jag tog en vända på stan igår också. Betedde mej mycket bra gällande shoppingen å blev lite stolt för det. hehe. Sen blev det lite mys å tomatsoppa hos mej, å efter det var jag på "kräftskiva" på hamngatan. De är så roliga de där =) Sömn är överskattat på hamngatan vilket resulterade i att katten å jag sov 1,5 h efter jobbet idag. Å sen städade jag. Liiite duktig.

Jag bara vet att det är meningen !! Det var du som saknades förut,
men nu kan det inte bli mer rätt.

Nu väntar sängen.
Gonattgonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback