min stora passion


Nu har jag ju varit lite slarvig med bloggandet ett tag... Sorry för det. Här kommer iaf ett inlägg.
Här om dagen spröt det upp massa rutor på datorn om att trojaner hade inkräktat, igen... Men han fick vila lite datorn, å försöka bli av med sin svininfluensa, å idag kommer det inga rutor alls. Kanske trojanerna håller på å äta upp allt på datorn as we speak !? Ah ja, låt gå.

Min egen svininfluensa sitter i kroppen å gnager lika mycket än. Lite feber för två helger sen, men hostan sitter nu lite djupare å bihålorna håller på att explodera. Kanske skulle jag gå till "legevakten" ?! Så häääär länge kanske man inte skulle va sjuk... Blir ju så trött, å jag orkar inte göra nåt på min lediga tid.

Soffhäng har blivit min stora passion, å nu har man ju haft lite innebandy att se på. Såg självklart på matchen idag när Swe tog hem VM-guldet, lätt som en plätt. Men det var en lång å jobbig match för mej, så jag sov i pauserna. hehe. Imorn kommer iaf Holta hem, tror jag !? Jag, Pär å Zlatan saknar henne nu. Zlatan visar saknaden mest...

Träffade aldrig Obama när han var här i Oslo på besök. Vi skulle ses, men jag orkade inte... ;-) Kul Karin, kul.
Kollade iaf på Nobels fredspriskonsert från Oslo Spektrum igår,, Å förresten, var det inte världens bästa Skavlan igår så säg !?

Det kan hända att jag kommer att få ett 6-månadersvikariat som idrottslärare på en gymnasieskola med start i januari. Oj, blandade känslor. Jag börjar verkligen komma in i mitt barnehagejobb nu, å jag gillar de små skitungarna å kollegorna. Men jag är ju faktiskt utbildad idrottslärare, och en lärartjänst här i Norge skulle självklart gynna mej i framtiden, erfarenhet ni vet, å jag skulle nog minsann tjäna lite bättre... Men men, inget är klart än, så vi tar en dag i taget så får vi se vad som sägs... Gaah.

Hela eftermiddan har präglats av fotboll här på Finnmarkgata. Pär å Nick har spelat fotboll på datorn, å på TV:n är det väl säkert tredje/fjärde matchen som rullar. Men Zlatan är ju iaf med nu !!

Imorn måste jag samla mina krafter å gå ut på stan. Fler julklappar skall inhandlas,, men det värsta är att jag inte vet vad jag ska köpa !? Hjälp mej !!

kl. 18.30 den 22 dec tar mej bussen hem till Värmlandsskogarna. Ser fram emot en underbar jul hemma med familj å vänner. Äntligen får jag träffa äggen igen !! <3 Å hur mycket saknar jag inte min lilla hårboll då...=( Snart måste jag få spendera alla dagar å nätter med henne igen.

Nuss å klem,, som de säger =)


Kommentarer
Postat av: Ägget

Ååååh va underbart det ska bli o ses igen =D Love U,,

2009-12-13 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback