det här hände med mej !


- Jag fick en släng av spysjukan.
- Blev hemma från jobbet 2 dagar.
- Tog en tidigare buss hem till Svedala.
- Kollade på herrmatch.
- Förkylningen blev som förväntat inge bättre.
- Besökte doktorn å fick massa piller utskrivna.
- Träffade äntligen mitt underbara ägg.
- Shoppade de sista julklapparn och begav mej mot
Munket för att fira JUL med älskade familjen...

Sådär. Å nu är vi här. Juldagen. Pappis födelsedag. Eller fel, redan annandagjul nu. Men ni fattar.
Hade ju sett fram emot en riktig brakfest med mina fina vänner idag, men jag hängde såklart med på förfesten å drickan som intogs var ICAs svartvinbärssaft. Light t.o.m. Sen skjutsade jag de andra till krogen å drog hem å åt en skinksmörgås å tog mina "kära" piller. Sådär. Men det går bra. Bitterhet är för de bittra...

Imorn tänkte jag göra stan =) Hoppas på att få med mej äggen ut också. Får se hur deras tillstånd är till möran. hehe. Längtar redan efter dom. Får se när de ramlar in inatt. Å de ramlar garanterat på vägen också... haha. Mulle är söt å låter oss bo på stinsgatan inatt, så snäll att hon kör bortamatch. Hon lovade att gå upp i tid imorn. Orkar hon det ? hehe.

Började med David Guetta, men nu är det Melissa Horns vackra röst som ljuder ur högtalarna.
Å denna jul blev fin den också, med de finaste.

Bästa vänner har jag <3

   

   


Kommentarer
Postat av: Pillan

Å bästa Karin, det är du det!

Så himla typiskt att du skulle åka på medicinering, men det kommer många många fler gånger att ta igen på vettu, och det var så himla kul att träffas allihopa!!

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback