Höstlov i Munket med Elin pelin


Befinner mej hemma i gamla Munket nu. Höstlov i två dagar som sagt. Härligt. Åkte hit igår när jag slutade jobbet, men far redan tillbaka till Karlstad i afton. 
Nu sitter jag i Hagalund å väntar på att lill-huliganen Elin ska vakna. Hon sover middag så det är ganska lugnt  för tillfället. Igår kväll var jag t Hea en sväng å lekte med lera, sen klippte jag mor å duschade stackars katten. Idag har Elin å moster Karin hälsat på gammo å gaffa å kramats en massa å ätit bulle. Mys mys.

Även tagit de sista penicillintabletterna nu. Å nej, jag är inte helt hundra än, men nu orkar jag inge mer. Ikväll är det Karin som kör järnet på träningen. Till helgen är det DM som gäller. Första kvalmatchen mot Karlskoga på lörda förmiddag... Sen vet jag inte så mycke,, mer än att slutspelet är på söndag. Får väl se hur mycket jag får, å kanske kan, spela. Har ju tröts allt inte varit frisk å tränat ordentligt på ett tag...
Men nu har vi ju äntligen fått gymkort också - på Livskraft. Verkar vara ett riktigt bra ställe,, å sen får vi ju vara med på alla pass också. Underbart.

Nu ska jag plocka ner alla mina nytvättade kläder så jag får med dom hem till Karlstad.



Tjippåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback