"det är störande med kvällstvätt"


Sitter här framför datorn å förbereder det sista inför morgondagens utflykt med ettorna. Ska vi till Sysslebäck ?? haha. Kul. Men nä, tror inte det mina vänner. Skogen, jomenvisst. Tänkte nog packa snart också. Borde vara dags för det nu. Trött som en gammal räv efter ett ganska hårt träningspass med efterföljande teori. Dock vet jag inte om teorin gav just mej så jättemycket. Men eftersom jag bytt ut det negativa livet mot ett mer positivt så var det bra med teori. Iaf för de nya flickorna i laget.

Jo, utflykt blir. Åker imorn efter lunch å kommer tillbaka ca. 25 timmar senare. Blir kul det. Massa roliga aktiviteter väntar på de små liven. Älgjägaren ska passa lite på Junnsan också. Det är bra. Min lilla råtta ska inte behöva vara ensam såå länge...

Annars !? Som vanligt. Men dock har jag varit stressad som ett as idag. Mycke att göra. Tvättid hade jag ju också,, Det märkte jag när jag kom hem. Hann faktiskt med 4 maskiner, sen satte jag på fläkten i torkrummet å åkte på träning. Skulle gissa att torkrummet var igång till nån gång strax efter 20... När jag kommer hem och ska hämta upp tvätten möts jag av en FJANTIG LAPP på dörren. "Sista tvättiden är mellan 16 och 19. Det är störande med kvällstvätt." Vem orkar ?? Jo, PRO. Kan sätta några rejäla slantar på att lappen var skriven av en 65+are. Åh.
Jag tror jag bor i det enda huset i världen som har sista tvättiden till 19 !? Hur fan ska man hinna ? Jag ska nog ringa Lundbergs imorn och fråga hur man ska bära sig...

Ja, nu blir det packa packa.
Sen är det natta för mej å katta !! Gonatt

Kommentarer
Postat av: daniel

haha, håll dej till tvätt tiden ;D

2008-10-16 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback