första passet på livskraft


Dags för ett nytt inlägg märkte jag.. Efter alldeles för mycket att göra ett tag har jag plötsligt lite tid över så här på onsdakvällen.

Förra helgen blev det DM-guld. Dubbelt upp för Karlstad IBF,, både herr och dam alltså. Vi slog till med 34-2 i målskillnad. Helt okej, men det var ju inget skönlir direkt. Men det kan man faktiskt inte förvänta sig när man spelar mot lag från mycket lägre serien....
Men till helgen gäller det igen. Då har vi två matcher, mot Ö-vik och IKSU. Hemma som tur är. Då får vi chansen att visa vad vi verkligen går för.

Mycke på jobbet denna vecka också. Med både det ena å det andra. Imorn kväll har vi studielägesinformation för alla tvåor och deras föräldrar. Nästa vecka har vi det för ettorna. Men så länge jag trivs på jobbet så jobbar jag gärna lite extra så att säga =)

Var å körde mitt första pass på gymmet idag också. Än en gång - gött att vi får vara med på pass. Dock blev jag lite besviken på Core bollen. Trodde det skulle ha varit lite "jobbigare". Visst kommer jag säkert ha träningsvärk i magen imorn, men svetten rann i sin frånvaro. Tänkte gymma lite extra efter, men jag valde soffan och Bonde söker fru. De är ju för sludiga de där bönderna.. haha

Obama slog till med en vinst i USA också. Riktigt roligt,, Å även USA har växt som land minsann.

Lorten zappar runt på TV, text-TV helt plötsligt, haha.

tjippåhej

Kommentarer
Postat av: daniel

grattis till dm-guldet :)

2008-11-05 @ 23:23:40
Postat av: lorten

kan ju försöka bli lite allmänbildad iaf. :-P pöss

2008-11-05 @ 23:45:15
Postat av: Alina

Hej! Brukar du träna på fritiden? Berätta gärna hur du gör i så fall! Ha det fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback