hur underbart är det inte !?


Oj Oj Oj,, vilket väder vi har i Sverige. Iaf i Karlstad =) Hur underbart är det inte ?! Å så är man typ ganska mycke ledig. Så jag ska inte klaga. På fredag lämnas som sagt uppsatsen in. Då är det dags för sågning. Flummade om lite på diskussionsdelen igår,, så nu är den väl kanske okej iaf om jag har tur.

Imorn är det städ- å tvättdag. Ett måste. Tänkte gå upp i tid så jag hinner med att umgås med solen också såklart !! Junnsan ska också få bli med ut en sväng imorn tänkte jag. Men jag törs inte riktigt släppa henne utan koppel. Hon är ju så "skvätten" av sej å kan inte springa in om hon blir rädd. Hårbollen min.
Fasen,, måste även till bibblan imorn för att kolla VART en av böckerna jag använt i min uppsats är tryckt. Viktig information kan man tycka, men det MÅSTE vara med. Ovärt. Fast jag var ju på bibblan idag... Åh,, glömsk = åldern.

I-landsproblem; Ska jag köpa skorna ? Ska jag lämna tillbaka bikinin ? Men den var ju så fin... Trots att detta är ett I-landsproblem så tror jag dock att min ekonomi skulle passa in i U-länderna.

Kollar flyg till München, å tåg mellan München och Innsbruck. Jo, EM blir. hehe. Inga fel =)

Idag har jag varit övertänd. hehe. Sömnbrist ? Mm.
Så gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback