Vad säger man ?


Jo, kanske ska man stötta vårt svenska lag, både i mot och medgång, men inte när de spelar som ett pojklag. Trea i varje situation, stressade direkt de får bollen och passar fel, helt oförmögna att etablera ett anfallsspel och riktigt utklassade av Ryssland.  Nä,, Nu var det slut på det roliga...

Å för första gången på länge så känner jag mej lite bakis minsann... För jävligt. Vi skulle ju gå ut å kolla på matchen i lugn å ro, kanske ta en cider, men sen slänger grabbarna upp master carden å shot efter shot trillar in. Nej usch å fy. (",)

Snart kommer fars gubben. Vi ska ut å handla lite. Han ska hjälpa mej handla för imorn. Jo, då är det kalas minsann. Känner inte det där suget direkt,, hehe. Men det kommer. Vi ska ha skitkul har jag bestämt. Med massa galna lekar o.s.v.
Jag börjar även bli riktigt trött på alla kommentarer som jag INTE får. Skärp till er och ryck upp er mina läsare !!

Trevlig midsommar !!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jäkla synd på fotbollen alltså. Å nu åkte mina tippade vinnare Portugal ut också...



Nu vinner Holland hela altet.



2008-06-19 @ 22:42:01
Postat av: Chullik

Grattis i efterkott Karin!! Hoppas du hade det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback