vad är lugnt ?


Igår var det livat vill jag lova. Sommarplaza premiären som sagt. Jodå, vi skulle ta det lugnt. Sa ärligt till Håkis att vi inte vet vad lugnt än, men vi skulle försöka... Å ja, vi kan väl kalla att vi försökte, men bra, det gick det inte. Men kul, det hade vi !! Å man kan ju skatta sig lycklig för att man inte skulle jobba idag. hehe. Men nu laddar jag inför milen. Mental uppladdning. Håkis, jag å Pnilla får väl hålla oss där bak å släpa oss runt. Men man lever ju bara en gång så... 

Okej, hur många får "drömjobbet" direkt de är färdigutbildade ? Kanske inte så jättemånga. Men jag håller fortfarande mina tummar...

Nu ska jag äta lite mat,, sen ska Mulle å jag på stan en sväng. Var ju ute en sväng igår också, men då blev jag ist bjuden på mat så jag hann ju inte kolla så mycke affärer. Men som sagt, kyrkråtta hela sommaren så shoppingen får ligga på hyllan..

Ikväll efter träningen bär det av till Munket en sväng. Ska träffa mina kära familjemedlemmar. Farmor å farfar saknar mej nu, å jag saknar dom.

tjipp å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback