inte okej


Trött trött trött. Trött på att aldrig bli riktigt frisk, eller aldrig bli riktigt sjuk så man blir av med skiten nån gång. Halsont i mängder. Eller ja, iaf alldeles för mycket för att det skall vara okej. Så intervallerna idag uteblev. Å jag mår dåligt över det... Jag vet vad jag behöver, å intervaller är nog en sak för att jag ska känna mej bra tränad.

Lördan var galen. Som de flesta andra lördagar. hehe. BMB blev, dock missade vi kalsongmannens framträdande på scen. (",) Men men, vi hann ju med en massa annat. Ah ra.

Idag har vi varit lite på stan. Jag, Lorten å Mulle. Åt även lunch hos mitt ägg Håkis. namnam.

Å jag väntar fortfarande på det där samtalet som skall förändra mitt liv. Som jag HOPPAS skall förändra mitt liv,, men jag har nog blivit lite skeptisk... å förbereder mej på att det antagligen inte kommer bli så som jag hoppas. Men men, annarlunda kommer det iaf bli till hösten när det inte jag jag som skall plugga, utan "mina" barn. Vilka barn det än blir...

Tänkte lägga mej tidigt idag. Började kvällsdrömma om sängen redan vid nio-snåret... Så nu är det väl kanske dags då ra. Så gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback