tvättid - för djävligt


Jo, jag sitter inne. Var tvungen att äta lite efter jobbet, å nu väntar jag på att maskinen skall gå färdigt så jag kan hänga upp kläderna. Å jo, jag tvättar alltså. För djävligt. Men det värsta är att jag verkligen är tvungen...
Moa gick ju bredvid mej på posten idag. Gött,, Gick mycke fortare än vad det gjort annars. Moa ska ta över mitt distrikt nästa vecka. Så imorn är hon med igen,, Å fasen vad vi ska bli klara tidigt då, för imorn ska det blir SOL !! Lördag å söndag.. sådär. Hoppas det blir lite fint nästa vecka iaf.

Funderar på om jag ska dra till Gapern snart ? Var där igår, med alla mina Hallbergs släktingar. Mysigt värre.

Ah,, nu ska tvätten hängas. Å så blir det lite brasse i solen ett tag.

pösshej

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hoppas verkligen på sol nästa vecka när jag äntligen är lite ledig. Gött för dig att va klar på posten då...En vecka kvar för mig sen efter ledigheten.

ses snart! puss

2008-07-31 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback