fina ägg


Idag har jag umgåtts med många fina ägg. Det har varit en tur på stan, "marängsvish" å hockey på TV, mat på Kababhouse, bowling å lite kvällsmys. Fint. Det finns många bra ägg förresten.
Alla ägg är inte ägg om man säger. (",)

I övrigt har veckan varit lugn. En tur till Munket,, där jag för övrigt kände mej lugnare än på länge.
Förkyld har jag dock lyckats bli. Illa illa. Inge bättre blir det heller. Men imorn är jag frisk. Det sägs att vi har två otroligt viktiga matcher under helgen. Å jag känner mej mentalt laddad, hoppas bara min sega kropp också hänger med.

DÄRFÖR,, borde jag sova nu.
Så gonatt.

Kommentarer
Postat av: preiszan

tjena tjejen :)
jotack det är fullt rulle nu me rean å allt, nått med folk och rea som gör att det är ett mindre kaos :)
jag hittade det på www.kyssjohanna.se åsså kan man välja märke på vänstersidan och då får du klicka på One of a Kind. finns massa fina där!
hoppas matcherna går bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback