respect the past, create the new


En seg helg som gjort mej helt dagvild. Nattåget till Umeå i fredas, skitmatch mot IKSU på lördag å nattåget tillbaka till Örebro, sen buss till Kstad. Tydligen hemma idag vid 12. Men det känns verkligen inte som att det var idag. Nattåg gör en galen. Konduktören gillade inte att bli kallad "konditor", och han bakade inga semlor åt Malle. Vi var säkra på att han skulle mörda någon i "buren" å bära ut den i liksäcken vid nästa stopp... 

Dagen har bestått av kollande på innebandymatch(Munket-NB) och hockeymatch(Skåre tydligen). Sen lite myskväll med mina älskade ägg. Inget eller ingen kan krossa oss. Det är VI !!  

Kul att det är så "många" som kommenterar mina inlägg btw... Fast iofs,, läser nån ?

Ledig imorn. Plugg blir. Körde invigning av min nya dammsugare idag, men imorn ska den få visa vad den verkligen går för.
Imorn är även första dagen i mitt nya liv. Respect the past, create the new.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Falle

Sorry, brist på kommentarer...
Jag läser i alla fall men brukar inte orka kommentera:)
Jag och lilla Julie kommer och kollar på er på lördag så det är bäst att ni vinner
Kram på dig!

2008-02-25 @ 08:29:04
Postat av: Anna-Panna

Må lägga en kommentar då! Kul mä ny dammis, det vill jag oxå ha! Sol ute, sol inne! Våren är här idag! Heja Skåre! Pössssss

2008-02-25 @ 09:38:58
Postat av: lorten

vi älskar ägg! tur att ägg finns! :-) puss å hej

2008-02-25 @ 18:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback