Waltherskampen


Ja, då är dagen snart här. Jag ser fram emot den, samtidigt som jag längtar tills den är över.
Imorn - Waltherskampen i innebandy.
Kommer lag från alla Walthersskolor i Sverige å ska vara med på en innebandyturnering som "jag", vi i Karlstad, arrangerar.
Har varit ganska jättemycke ett tag nu,, så jag hoppas det går som på räls imorn och mina lag vinner. =)
De första matcherna börjar kl 10.00. Finalen för flickor är 15.15 och finalen för pojkar är 16.00. Kom å kolla alla innebandyintresserade !!

7.15 plockas jag upp av min privatchaufför vid resia. Ännu en heldag...
Så gonatt blir det nu !!

Kommentarer
Postat av: daniel

så jävla typiskt att man ska bli sjuk då! :(

2008-12-10 @ 13:41:04
Postat av: Karin

Ja, jädra otur Daniel. Men vi har SM kvar också du vet. Viktigare =) Dock blir det nog inte den 18;de som var tänkt, utan det blir nog i början av jan. Ja, ni får info när det blir klart. Krya på dej.

2008-12-10 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback