en annan dag


Det är bara onsdag å jag skriver ändå... Idag hinner jag nämligen skriva lite. Sitter hemma i soffan å ska så göra heeela kvällen. Idag kör jag vila från träning(gym) helt å hållet då jag inte känner mej helt hundra. Dock har måndas- och tisdasträningen varit skapliga. Dopingprov efter träningen igår, å självklart blev jag "utvald". Troligen för att jag rullade runt som en säck potatis på träningen. haha

Pyntat till det lite här hemma har jag också. Inte illa. Juleljus på bordet, sjärna i fönstret, röd duk, "pyramidljusstake"... Uj uj uj. Dock måste kuddfodralen bytas ut då de med sin rosa färg skär sig ganska rejält.
Vad heter årets julkalender ??

Imorn fyller min älskade mor år. På fredag ska jag minsann hem en sväng men några paket. =) Å äta lite gott tänker jag. hehe

G is back, men det är fortfarande en hel del att göra på jobbet. Börjar bli lite nervös å stressad gällande Waltherskampen till veckan... Har jag verkligen fått med allt ? Har jag inte missat nåt viktigt ? Bara alla matchkläder och tryck går vägen nu också...

Hungrig !!
tjippåhej

Kommentarer
Postat av: daniel

waltherskampen kommer gå fint, vi ska göra dej stolt ;) :D

2008-12-03 @ 23:44:17
Postat av: Jennie

Skägget i brevlådan heter den. :)

2008-12-04 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback