hallenhockey


Sitter här å väntar på att få åka till Tingvallahallarna för teori, fys och inneträning från 19.15 till 22.00. Helt galet lång träningstid,, men men...

Konsum idag. Var helt säker på att jag slutade 18,, men ca. 16.40 fick jag för mej att bara kolla schemat. Jahapp,, då visade det sig att jag slutade 17. Trevligt trevligt. Va trött å seg, så jag blev inte ledsen.

Ikväll eller tidigt till morronen åker jag till Munket för att passa mitt älskade lilla gudbarn då hennes föräldrar skall ut å jaga älgar imorron. Sen blir det imorn afton buss tillbaka till Kstad för träning. 
Match på onsdag hemma mot Kais. 19.00 !! Kom å kolla. 
Vi fick stryk mot Rönnby i lördas, men bara med 3-2. Och ser man till att de är svenska mästare, och vi lika gärna kunde ha fått oavgjort, så gjorde vi en riktigt bra match. Men jag vet att jag kan så mycket bättre,, Jag måst bara få ut det !!

Om man kunde göra nåt åt saknaden,,

Kommentarer
Postat av: Falle

Stort lycka till på onsdag! Jag kommer och hejar på er så det är bäst att ni vinner!
Kram Falle

2007-10-08 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback