spela bandy


INTE laddad för DM-match i Grums klockan 9 till morronen. Men är det match så är det !! Å så blir det sightseeing i Grums till nästa match klockan 17. Om vi nu vinner den första... Gaah.
Utgång imorn kväll skulle sitta som spiken i kistan. Men går vi vidare tills på söndag så skulle jag aldrig må bra av att ha gått ut kvällen innan. Varken när den gäller ev bakfylla eller psykisk påfrestning. Det är inte jag. Jag är seriösare än så faktiskt. Yeah. Men vid förlust blir det garanterat lite kalas,, men då blir det straffträning för mej till veckan. hehe

   

Idag har det varit full rulle. Walthers å ungarna imorse. I jävla spöregn cyklade jag iväg med regnställ, keps å parra till hallarna i morse. Sen tillbaka till stan, i lika snygg mundering. (",)
Sen till Gripen å skar bort en leverfläck, sen till skolan för lite föreläsning å studiegruppsarbete. Sen till Falk å P,, sen fika på stan. Sen körde jag även lite prova-men-inte-köpa-shopping. Trodde faktiskt inte jag var så bra på det,, Hjorten skulle vara stolt över mej nu !! 
Å nu har Camelen å Pnilla varit här på mys å Idol.

Juni är pigg, men jag är trött. Så nu blir det sova av innan klockan ringer 6.00 till morronen !!!!!!!!!! Snart alltså. Illa Illa.

Spela bandy,,

Kommentarer
Postat av: ida

Bara hur många som läst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback