längtan


Nyss hemkommen från jobbet.
Har tagit en snus, lyssnar  på Tomas Andersson Wij och ska alldeles strax dra igång å laga mat. Det blir min favorit; pestokyckling med soltorkade tomater å pasta. Hoppas Erk gillar det, för han kommer. (",)

Jo, nu är mer än halva första jobbveckan avklarad. Det känns bra. Tycker det är helt okej att jobba. Trevliga människor. Men inte är Karin såååå pigg när klockan ringer 05.55 varje morgon. Imorgon jobbar jag 07.00 till 20.30. Fast på fredag slutar jag 14. Gött gött. Jag räknar med ännu en myshelg. Hoppas det blir fint väder så min älskade familj åker till Gapern, annars åker jag till Munket !! Saknar dom.
Å så saknar jag ju min mysKatt så jag håller på å dör... Hon är mitt hjärta. Min älskade lilla hårboll.

image29

I övrigt längtar jag efter sol å värme. Det ska inte vara heldagsregn i juli. Det är inte sommar.
Mina vänner är toppen.
Jag vill snosa in mej i Elins nacke.



Jag är glad.

Imorn tror jag banne mej att jag ska kosta på mej ett par örhängen. Pilgrim såklart. Var å spanade på lunchen idag. Men jag vet inte om jag ska köpa de röda, de gula eller de beiga blommorna !?

Nu är det matlagningsdags,, sen ska jag pussa på.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Karin, tack för färgningen, det blev ju JEETTEE-JeeetteeeeBRA!!! pöss

2007-07-07 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback