"Jesus älskar alla baaarnen"


Nu befinner jag mej hemma i Munkfors. Imorn är det dop som gäller. Å jag är/ska bli gudmor. Men "att få ett litet gudbarn, är inte bara en gåva och en ära", det tillkommer även dukning, läsa dikter i kyrkan och bära barnet(som förhoppningsvis INTE skriker), vara kökspersonal, städtant m.m... Men jag gör det med stolthet. Elin är min prinsessa !!

Min Krokodil åkte på kollo idag. Inte förns på torsdag får jag snosa igen... Buhu.

Puh. Idag är jag trött. Många jobbdagar och ganska lite sömn bakom mej. Men till veckan är jag ledig fredag till söndag. Då blir det bl.a Gessle å kalas.

Å just,, nu är RESAN bokad. Den 18;de åker jag, Håkis å Hjortan till Türky en vecka. All inclusive,, fin fint. Det ser vi fram emot minsann. I swe blir det ingen värme i år...

Nej, nu ska jag vara lite social innan jag förmodligen somnar i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback