hallå jah !?


Idag är det "lill-helg". Ledig imorn nämligen. Gött mos. Nu är jag på Frukt & Grönt på jobbet btw. Det är också kul.
Imorn kommer Anna, Julia å Elin in till mej. Vi ska shoppa lite var det tänkt. Eller Julia ska,, Jag shoppar aldrig. Men jag skulle jättegärna vilja ha en fin klänning till dopet som går av stapeln på söndag.
Måste tvätta imorn också. Underbart att använda sin lediga dag till det...
 
Ledigheten var helt okej. Mycket lat var jag. Lite hemma, lite borta, lite Gapern, lite fest.  

"Hallå jah...!?"

image33

Håkis, Hjortan å jag ska förresten åka utomlands !! Resa är inte bokad än, men det blir troligtvis den 18;de aug. Fy farao va skoj. Det ser jag fram emot. Lite sol å värme minsann. Till veckan är det första augusti. Heeeeeelt otroligt. Vart var/är sommaren ?     

Juni-musen är hos mej nu. Det är härligt. Det är kärlek det !!

Nu ska jag hoppa in i duschen,, sen blir det "sen kväll med brudarna" !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback