älskade


Oj, idag slutade jag 15. Gött gött. Imorn med, å på torsdag 18 - sen är jag ledig några dagar ju.
Idag verkar det vara lite svenskt sommarväder faktiskt. Solen skiner, sen regar det, solen skiner, sen regnar det...!? Å dte började regna precis när jag slutade...
Men nu är det bara 2,5 veckor kvar till TURKY.
"- Sara å Sandra !? Vi ska åka utomlands !!" (",)

Dopet i söndas var toppen. Vackert. Fin musik och en otroligt underbar snäll liten flicka. Elin Karin Cahrlotte är en prinsessa. Japp, gudmors egna lilla prinsessa.
Här är hon tillsammans med sin mormor och morfar, mina älskade päron.

image35


Det var dålig uppslutning på träningen igår. Ändå började de obligatoriska igår igen. Tycker det är svagt av de som inte var där, och inte ens anmälde sin frånvaro... Hoppas det blir bättre ikväll !?
Träningsvärk fick man efter gårdagen iaf.

I övrigt; jobb som sagt, tidiga mornar, klippning imorn, fest på kvällen !?, ingen katt här ;-(, musik - gärna Mika, blekfis, dåligt med pengar, älskade vänner, älskade familj, saknad av snos...
That´s it.

Imorn är det första augusti !! OJ

Kommentarer
Postat av: Pillis

Baby! Jag ser fortfarande fram emot min present trots att du har försagt dig :P
Önskar så himla mycket att jag hade kunnat åka med er ju! Ses imorn på Gessle, püss!

Postat av: ida

Lennart är att bäst han :)

2007-08-24 @ 20:45:42
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback