inge glamour här inte


Fasses chokladpuffar till frukost !? Känns riktigt nyttigt faktiskt. Kanske inte riktigt vad jag lovade mej själv när jag bestämde mig för att äta nyttigare å skärpa till mej med det s.k. godiset. Magen växer,, Och inatt drömde jag förresten att jag var med barn å magen växte som bara den.
Idag har jag både en katt och en krokodil i min lägenhet. Känns mysigt. Jag är nöjd. Juni är lite för på med sitt gosande och kurrande, medan den andre bara sover... Men det är gött för han.
Jag har svårt att sova länge när jag är ledig. Däremot vaknade jag 06.57 här om dagen, å jag började då 07.00. Hade glömt att ställa klockan visst, men en kvart senare befann jag mig på Frukt&Grönt.

Idag är det pissväder. Hoppas det blir bättre mot kvällen. Det är ju som sagt Gessle med brudarna idag.
Idag tvättar jag också. En slags tradition på alla mina få lediga dagar.
Det skall förresten bli fint väder på lör å sön !? Hoppas hoppas. Då ska jag sola och bada; träna inför Turkiet. haha.

Jempa hade med sin lite gamla partykort hit här om dagen. Riktigt skoj att kolla på,, Endel mindre lyckade än andra. Men vänta ska ni få kolla in GLAM-KARIN. Jag skall bannemej aldrig mer ha glamourlockar. haha. I onsdas klippte jag mej förresten. Känns bra att äntligen ha hittat MIN frisyr. Tack Pillis.

image36

Nope, nu skall jag bege mej ner till tvättstugan igen. Men jag skulle gärna vilja haft med mej sängkläderna... Väcka ? Inte väcka ?

Ha en najs weekend. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback