"bruten tåå"


Hoj å hej vilket fint väder vi haft i nån dag nu. Trevligt,, Men jag jobbar å står i jag. Imorn är det dags för sjunde dagen på raken, 7 - 20.18, sen ska jag ta bussen hem till Munket å snosa med mina små gäddor - Juni å Elin.

På lörda morron åker vi,, till TURKIET. Vissa på jobbet tror att det blir drivis när jag kommer dit, men det tror inte jag. (",) Resfebern börjar så smått smyga sig på, men jag förstår det nog inte än... 
TURKY - Here we come
image40

Min stortå är förövrigt blå. Stukad. Jag halkade på jobbet, i fiskspa - haha, å sparkade tån rakt i stengolvet. Det är dålig dämpning där fram i "fusk-foppa-skor" vill jag lova. Fötterna, eller snarare tån, trivs mindre bra i skor för tillfället, så träningen ikväll är nog ett minne blott...

Lyckades gå å kolla i några affärer efter jobbet, och hitta massa fina kläder, bl.a. snyggate skjortan jag sett, utan att köpa mer än bara en liten liten ynka klänning på rean. Jag är lite ledsen att jag inte kommer få skjortan, men samtidigt nöjd att jag orkade stå på mej. Shoppoholic som jag är,, Men Håkis har blivit värre.

Snart kommer Erik å tröstar mej å tån.
Jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: Håkis

Vem hade blivit värre sa du?!;) Icke sa nicke!!

2007-08-14 @ 17:17:39
Postat av: hjortan

ta hand om tån! håkis är värst!!! ingen protest! ;-)

2007-08-14 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback