Vänd inte kappan efter vinden

Jag är redo för att medvinden skall börja blåsa !! Visst blåser det ganska mycke i Gbg, men typ alltid åt fel håll. Gillar inte folk som vänder kappan efter vinden å tror att livet blir lättare då. Nejnej, våga satsa, våga vinna.

Jag är egentligen ganska mesig, jag vill tro på det goda. Å ofta tror jag att det mesta löser sig till "jul". Men nu vill jag ha sommar först, å jag vill ha en BRA sommar. Ofta löser sig inte saker å ting av sig själv, å det är framförallt inget som blir bättre om man står å trampar på samma ställe !!!

Helgen är här, å solen har t.o.m. varit framme idag. Riktigt härligt, å jag tycker att den ska fortsätta att visa sig. Värmen skall stiga under helgen säger folket, å jag hoppas verkligen att de har rätt. Bikini och en brassestol på terassen imorn hade inte varit fel !?
Som jag säger - det spörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback