Välkommen måndag !!

Nej, det är ingen fara, jag är helt frisk. Men ja, för första gången någonsin typ så välkomnar jag måndan. Egenvård på skolan imorn, vilket jag är i extremt behov av nu känner jag. Utväxt lika lång som Klarälva... Gött ska det bli iaf.

Helgen har varit super, dock har den gått på tok för fort. Elin å Anna kom i fredas, å de hade gärna fått stanna ett tag till... Men om inte allt för länge åker jag en tur hem till skogen ;-) Då får jag träffa alla andra gullnöttet också.

Måste lägga till att Pixbo vann första kvarten mot Rönnby med 4-3 idag. Min älskade Lort ska tydligen ha varit "magisk" !!!!!!

Nej, nu ska jag låta huvud å kropp vila lite. Imorn blir det sportlife efter skolan,, å nu är det KÖÖÖR för Hallberga !!

Nattaaaaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback