Platt fall

Ligger halvdäckad i soffan med min kära one piece på. Gött. Känner mej inte helt kry idag alltså... Men äh, det blir bättre.

Hängt i Vallhalla idag å kollat på mina livs första live-landhockeymatcher. Cool, men knepig sport alltså. Jullan spelade ju inget så hon informerade mej om regler m.m. Annars hade jag inte fattat alls varför de gjorde som de gjorde ibland... Sen drog jag en snabbtur i stan. Provade lite fina grejer på HM, men kassakön var för lång så jag köpte inget... Det tackar jag mej själv för nu. Men det hade varit fint med en ny garderob, men inte en tom plånbok.

Ikväll blir det lugna gatan. Slappa är king. Dock kanske jag byter adress... Men melodifestivalen å film å mys å snask låter fint.

Tellans katt Torres är en riktig partykatt alltså !! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback