Med lite bitter ton...

Förra veckan njöt jag när det blev torsdag, idag - not so much !! Eller jo, torsdag innebär ju helg, men den här veckan har varit segare än vanligt så jag är ganska "känslokall" idag.

Idag fick vi iaf mycke intressant information på skolan. Äntligen kan man säga, då vi antagligen kunde ha fått ta del av detta redan i höstas... Med lite halvbitter ton kan jag iaf säga att jag blev lite lättare i kroppen efter infon om delprovet, och speciellt när det gäller kort festfrisyr. Å kanske kan det va så att vi alla redan har lyckats med den frisyren en eller två ggr !? Dock ska jag hugga hårt på mina modeller nu, göra klart för dom vad som gäller och hur viktigt delprovet är för mej !! I mitten av maj är det dags. Inte riktigt än alltså, men tiden går... Fort !!

Nej, nu satsar vi på en bra helg med mycke positiv energi vettja !! Kos dere !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback