Kids kids kids

Jag tycker bestämt att Estelle är en bra prinsessnamn. Håller ni inte med mej ? Visst har Herman Lindqvist å jag en speciell relation från högstadiets historielektioner, men han sågar ju namnet Estelle totalt, och jag tycker han har superfel. Bra Victoria å Daniel. Om det nu var de som valde namnet själv utifrån kungafamiljens historia !?

Jag vet iaf att jag toklängtar efter mina små kryp Elin å Nils nu. Lite orolig för att Nils inte ska känna igen mej nästa gång vi ses... ;-( Jag hoppas att barnens mor ständigt pratar om mej å visar bilder på deras moster !! Elin å Anna kommer iaf snart hit,, å det ska bli såå mysigt <3

Helgen är här, å fredan är snart redan slut. Idag har vi köpt ny säng å soffa till Jempis, å jag bara läääängtar tills jag nån gång får köpa nya grejer å flytta in i min EGEN lägenhet. Får se när den tiden kommer... Ikväll har det varit god mat med trevligt folk här på st sigfridsgatan. LillCharlie har än en gång charmat mig totalt !! Vilken söt kille alltså.

Känner mej typ nästan redan redo att gå å sova. Men jag biter ihop ett litet tag till framför en film jag inte vet namnet på... Imorn blir det stan en sväng på förmiddag för lite ärenden. Å sen hoppas jag att Göteborg slutar att blåsa så å att solen skiner som bara den.

Gonatt folket,, å trevlig helg vettja !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback