Ge mej gärna vår nu !!

Sitter i bilen på Landvetter å väntar på I-L å Co. Välkommen hem till kylan får man säga. Inge mer shorts å tischa för dom på ett tag. Rättvist ska det va !! =)

En ny skolvecka är över å jag hoppas på en trevlig helg. Vet iaf att jag ska på 2 innebandymatcher å på kalajs till Nattis på lördag. Sen får vi se,, helgerna har ju en tendens till att gå ganska fort också...

Kallt är det iaf än, å jag längtar till våren. Tänk att bara få ha skinnjacka på sig, å converse !! Varmare, ljusare, trevligare... Så våren är mer än välkommen till mitt liv nu tack. Solen har visserligen varit oss ganska trogna hittills denna vecka,, men allt är alldeles för grått än...

Burr,, nu måste det bli lite tomgångskörning här. Sorry naturen... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback