On the tåååg !!

Nu sitter jag på tåget till Värmland visst. Vet egentligen inte alls hur det gick till, då jag inte tänkt åka hem å hälsa på förns i mitten på nov. Men av någon anledning trodde ett par stycken att jag skulle åka hem denna helg, så jag bara lyder. Men idag blir det iaf myskväll hos Ägget tillsammans mina fina Karlstadbrudar !! Inge fel alls !! Å imorn bär det av längre norrut för att gossa med mina små barn - Juni, Elin å Nils <3

Permanentprovet idag gick fin fint. Hann klart i tid å allt det där, men nu hoppas vi bara att vår lärare gillar rullningen också. Å idag har jag äntligen blivit klippt !! Längtar efter att styla det ordentligt nu så jag får se hur det blev =)
Till veckan, på tisdag kväll, ska vi vara stylingmodeller. Det blir riktigt spännande också !!

Ah, det får räcka för nu. Ska än en gång försöka kolla på Bron på svtplay.

I Love You my friends <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback