Hej lördag !!

Som vanligt på sovmorgondagar har jag legat vaken ett bra tag å filosoferat lite. Men det där med att gå upp ur sängen för tidigt är ändå inte min grej =) Det måste vara nån måtta på det hela !! Men nu närmar det sej uppgång med stormsteg.

Tänkte ta en tur på stan nu på förmiddagen. Inte kollat affärer på flera veckor. Men bra är väl det kanske, eftersom allt jag har råd med är fönstershopping !! Det är svårt att pruta i vårt land liksom ;-) Sen måste jag även ta ny bild till mitt körkort som skall förnyas, så det blir också. Å då förstår ni alltså att jag har haft körkort i 10(!!!) år. Gammal tjej... Hehe.

På eftermiddan kommer Kimpa hit också. Lovat att ta mej an hans fluff, sen är jag tveksam till att det händer så mycke mer kul idag. Ska iaf skriva klart mitt hår- å hudsjukdomsarbete som skall vara inne om drygt 1,5 veckor. Så, där har ni nog min "galna" lördag.

Igår afta/kväll var jag hemma hos Lorten i hennes nya lya å hjälpte till lite. Men där blir det mer pyssel imorn.

Nej, nu blir det upp å hoppa för Karin H. Trevlig helg vettja !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback