det är alltid vemodigt när något tar slut...


Sitter i soffan på Atlasgården å filosoferar. Detta är sista, eller kanske näst sista, natten jag ska sova på Konows gate 8 - Atlasgården aka Bordellen !! Lite vemodigt ändå... Det känns fortfarande tungt att min Oslotid på något sätt skulle sluta så fel som den ändå gjorde. Men det blir ju som sagt aldrig som man tänkt sig, vilket jag nästan skulle kunna vara talesperson för :-/ Menmen, Oslo har iaf samlat in lite pluspoäng denna trip, så bittra ska vi väl inte vara. Solen har hållt sig framme hela dagen, å jag har t.o.m. tränat på gym idag, snålåkt på buss å trikk 6 ggr sen jag kom hit, utan att bli tagen =) Så vad finns att klaga på idag liksom !? Ibland så stärker jag mej själv, låt det sitta iiiiiiii !!

Mitt rum är nu fyllt med inrullade glas av alla dess slag, vaser, ljuslyktor, skålar, nerpackade sängkläder å en ganska tom säng. Det ligger iaf ett lakan på madrassen. Måste leta upp kuddarna å se om jag finner nåt gammalt lortigt täcke nånstans. Trevligare att sova med kudde å täcke har jag hört !?

Imorn ska jag packa vidare, saknar dock flyttkartonger märkte jag. Den döda gubben har säkert tagit dom... Sen ska jag träffa den bästa norsken !! Å så ska jag göra slut på norska mynt som tömts från spargrisen =)
Å nej syrran, jag glömmer inte att köpa mer blöjor. Libero strl 2 är gryyyyyymt billiga här =)



Som tur var förevigade Holta att vi verkligen var å tränade förut. Sen gillar hon fotoapparna på sin nya iPhone ganska rejält också =) Så nu kan ingen klaga på mej å min lathet idag iaf. hehe

Läggdags, sök sängkläder !!


Kommentarer
Postat av: sis

<3

2011-05-20 @ 18:43:08
Postat av: Lina

Lämnar du Norge nu och flyttar hem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback