no access för fästingar !!


Kände att jag var nära att få ett vredesutbrott lite tidigare ikväll... Det bara brann i mej. Å allt för en fotbollsmatch skull. Hehe. Skulle kolla på NRK.no på Kjelsås - Vålerenga, laddad till tusen trycker jag upp livsändningen å där står det "no access". Tycker internet är så himla onödigt ibland. Varför ska såna där sidor med matcher å program ens finnas till när man inte kan se på det från ett annat land !? Äh, lägg ner skiten. Ovärt. Kjelsås vann iaf, å jag vet en som lär vara i extas iaf =) Gött mos.

Annars har det varit toppenväder de sista dagarna. Jag njuter till fullo å ibland glimmar ljuset i tunneln till. Jag känner på nåt sätt att jag har en plan nu, å jag hoppas jag kan följa den. Försöker du sätta kroksben för mej så sparkar jag tillbaks. Börjar nog bli lite brun på kroppen också...
Men idag sågar jag vader !! Hur svårt kan det va att få lite brunska på dom liksom!?

Å där blev det en paus, närmare bestämt fästigplockarpaus. Inte på katta, inte på en hund, men på pappa däremot. Han va först. Grattis till han. Fast jag hatar de där jävla fula krypen...

Ah, imorn är det äggmys <3
Nu hockey.
hejåhå

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har lite fästingfobi, jäkla äckliga kryp!



2011-05-12 @ 08:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback